БФ "КРАЩІ ДРУЗІ"

UA

Чому ми працюємо над створенням освітнього центру для дітей?

Чому ми працюємо над створенням освітнього центру для дітей?

Трішки історії

У 2022 році, під час війни росії проти України, після деокупації міста Суми, діти почали повертатися до навчального процесу. Зрозуміло, що на той час школи не могли забезпечити оффлайн заняття, адже деякі вчителі тимчасово покинули місто, та й дітей вести в школу під загрозою ракетних обстрілів небезпечно. Тому, уроки у школах почали проводити онлайн. Добре що досвід у проведенні уроків, саме у такому форматі, у вчителів вже був. Слід відзначити, що цей досвід був набутий не з приємних підстав, а завдяки обмеженням, встановленим у зв’язку із поширенням COVID. Таким чином, школи почали відновлювати доступ до знань. Нажаль, реалізувати навчальний процес заважали постійні відключення світла, що автоматично призводило і до відсутності Інтернету. Засновники Благодійного фонду «Кращі друзі», на той час, не стали осторонь і забезпечили завдяки підтримці небайдужих людей, можливість дітям зустрічатися у безпечному місті і спілкуватися. Перші враження цього спілкування постійно спливають у пам’яті. Діти не знали що сказати один одному, більш того, боялися подивитись у очі один одному. З кожною новою зустріччю діти змінювались, вони ставали іншими. Зі слів вчителів соціалізація дітям йшла на користь, так як діти швидше засвоювали навчальний матеріал. Така ситуація спонукала нас більш детально дослідити питання недоліків індивідуального онлайн навчання.

Недоліки індивідуального онлайн навчання

Як виявилось індивідуальне онлайн навчання має багато недоліків, серед яких:

Зниження соціальної взаємодії: Онлайн формат обмежує можливості для живого спілкування та розвитку соціальних навичок дитини.

Відсутність безпосереднього контролю: Відсутність безпосереднього нагляду вчителя за учнем може призводити до зниження академічної мотивації.

Технічні проблеми: Проблеми з інтернет-з'єднанням або обладнанням можуть перешкоджати навчальному процесу.

Відволікання в домашньому середовищі: Дома завжди більше розсіювачів уваги, ніж у шкільному класі.

Нерівність у доступі до технологій: Не всі учні мають рівний доступ до необхідних гаджетів та швидкісного інтернету.

Емоційна ізоляція: Брак фізичної присутності однолітків може призвести до відчуття ізоляції та самотності.

Зниження фізичної активності: Онлайн навчання, нажаль, сприяє сидячому способу життя та призводить до зниження загальної фізичної активності.

Погіршення здоров'я очей: Довготривале перебування перед екраном може негативно впливати на зір.

Проблеми з концентрацією уваги: Онлайн формат може бути менш захоплюючим, що ускладнює зосередження уваги учня.

Збільшення навантаження на батьків: Батьки часто змушені більше приділяти часу щоб налаштувати ефективний навчальний процес для своїх дітей.

Брак педагогічної адаптації: Вчителі можуть мати труднощі з адаптацією своїх методик до онлайн формату.

Психологічний стрес: Нестабільність та непередбачуваність онлайн навчання може спричинити додатковий стрес та тривогу у дітей.

Проблеми з самоорганізацією: Дітям може бути важко самостійно планувати свій навчальний процес і дотримуватися розкладу.

Зниження якості освіти: Через технічні обмеження та відсутність безпосереднього спілкування якість освіти може знизитися.

Проблеми з мотивацією: Без прямого контакту з вчителями та однокласниками учні можуть втратити мотивацію до навчання.

Як бути і що робити далі?

Ми розуміємо, що відмовитись від онлайн формату під час технологічних інновацій і воєнного стану нереально, тому ми вирішили що потрібно організувати безпечне місце для додаткових освітніх заходів, де діти зможуть навчатись, спілкуватись та отримати психологічну підтримку.

За Вашої підтримки, у тому числі фінансової, ми реалізуємо благодійний проєкт «Навчання Комфорт Безпека», створимо центр додаткової освітньої підготовки та психологічної підтримки для дітей, і на його базі реалізуємо багато інших корисних для дітей проєктів. Підтримайте нас!